Valse informatie op de website

Robm Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Robm heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

5 januari 2018, 11:13

Ik las de info en dacht: Ga ik doen!
Moi niet dus. Want het kan pas per 1 maart vertelde iemand aan de telefoon van KNAB me.
Nergens te vinden in de info.
Waardeloos zeg. Een online bank die via de website uitnodigt om te gaan beleggen, maar nergens meldt dat dit helemaal niet kan.

Echt heel slecht.
Klacht? Dat heeft geen zin. "We geven door dat het er niet zo duidelijk staat". Dat is het.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

5 januari 2018, 13:33

Hoi Robm,

Robm schreef:

Ik las de info en dacht: Ga ik doen!
    Moi niet dus. Want het kan pas per 1 maart vertelde iemand aan de telefoon van KNAB me.
    Nergens te vinden in de info.
    Waardeloos zeg. Een online bank die via de website uitnodigt om te gaan beleggen, maar nergens meldt dat dit helemaal niet kan.

Echt heel slecht.
    Klacht? Dat heeft geen zin. "We geven door dat het er niet zo duidelijk staat". Dat is het.

Excuses dat de communicatie onvoldoende is geweest dat Knab Beleggen nog niet beschikbaar is. We verwachten het beleggen product nog steeds in januari te kunnen gaan aanbieden aan alle klanten, het was natuurlijk niet de bedoeling om deze verwarring te brengen. Ik vermoed dat mijn collega de datum van het volledig sluiten van het oude beleggingsproduct heeft bedoeld.

Ik zal de manier hoe wij de lanceerdatum van Knab Beleggen communiceren onder de aandacht brengen van de collega die hier over gaat.

Mocht je alsnog een officiële klachtenprocedure willen starten dan zijn wij daar absoluut bereid toe, wanneer je dit aangeeft dan maak ik dat voor je in orde.

Groet, David
    Community Back-up
  • Siss

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Siss heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

17 mei 2019, 22:55

Beste Knab,

Hierboven wordt een "officiele klachtenprocedure" aangehaald. Hoe kan ik deze opstarten? Ik wil graag een klacht of twee indienen.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1095
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

31 mei 2019, 13:38

Siss schreef:

Beste Knab,

Hierboven wordt een "officiele klachtenprocedure" aangehaald. Hoe kan ik deze opstarten? Ik wil graag een klacht of twee indienen.

Beste Siss,

Bedankt voor je bericht en vervelend om te lezen dat je een klacht wenst in te dienen. Uiteraard nemen we dit zeer serieus en willen we je hier absoluut verder mee helpen. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 020 303 1600 of een e-mail sturen naar service@knab.nl met als onderwerp 'Klacht'. Wij nemen de klacht dan direct in behandeling.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie