Rendement YTD van Knab beleggen

Wessel Gansfort Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wessel Gansfort heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 6

24 november 2018, 22:04

Ik wil Knab beleggen wel proberen. Maar dan moet er wel wat meer info komen. Nergens kan ik de behaalde rendementen achterhalen. Niet bij vergelijkingssites als beleggingsmatch maar ook niet bij Knab zelf. Dat maakt erg nieuwsgierig. Gaat die info nog komen?
Beste antwoord door David

Hoi Wessel!

Dat is een hele goede vraag en ik heb een ongelofelijk antwoord voor je; dat mogen wij niet delen van de regelgever. Van wat ik heb begrepen van mijn collega mogen resultaten van dit specifieke samengestelde (zoals uitgelegd op https://www.knab.nl/beleggen) product niet worden gedeeld door ons. Daarom is de informatie ook schaars op vergelijkingssites. Die informatie gaat dus niet komen tenzij de regelgeving veranderd.

Wij zijn hieraan gebonden, ik kan er niets anders van maken, helaas.

Groet, David

Bekijk originele reactie

Reacties (1)

• David Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 512
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

26 november 2018, 14:05

Hoi Wessel!

Dat is een hele goede vraag en ik heb een ongelofelijk antwoord voor je; dat mogen wij niet delen van de regelgever. Van wat ik heb begrepen van mijn collega mogen resultaten van dit specifieke samengestelde (zoals uitgelegd op https://www.knab.nl/beleggen) product niet worden gedeeld door ons. Daarom is de informatie ook schaars op vergelijkingssites. Die informatie gaat dus niet komen tenzij de regelgeving veranderd.

Wij zijn hieraan gebonden, ik kan er niets anders van maken, helaas.

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie