Komt er ook beleggen voor Knab Zakelijk klanten?

Pidi Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pidi heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 30
Allrounder

Allrounder

5 april 2018, 17:07

Is er bekend wanneer we met een zakelijke rekening kunnen gaan beleggen?

Vr. gr.

Pieter
Beste antwoord door David

Hoi Pieter,

Pidi schreef:

Helaas kan ik je niet heel veel mededelen op dit moment. Ik heb begrepen dat we wel bezig zijn om dit te ontwikkelen, en dat de volgende status van dit project pas rond de zomer aan ons bekend gemaakt zal worden. Als de complexiteit van het project het toe laat dan kan het zo zijn dat we dit ook al rond of na de zomer beschikbaar kunnen maken aan zakelijke klanten. Blijkt het toch behoorlijk ingewikkelder te zijn, dan hebben we hopelijk rond die tijd ook een beter beeld wanneer we het wél verwachten.

Ik heb ook begrepen dat het beleggenproduct dan wel beperkt zal worden tot enkel eenmanszaken (ZZP'ers), dat is belangrijk om rekening mee te houden.

Groet, David

Bekijk originele reactie
  • David Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 430
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

9 april 2018, 11:19

Hoi Pieter,
    Pidi schreef:

Helaas kan ik je niet heel veel mededelen op dit moment. Ik heb begrepen dat we wel bezig zijn om dit te ontwikkelen, en dat de volgende status van dit project pas rond de zomer aan ons bekend gemaakt zal worden. Als de complexiteit van het project het toe laat dan kan het zo zijn dat we dit ook al rond of na de zomer beschikbaar kunnen maken aan zakelijke klanten. Blijkt het toch behoorlijk ingewikkelder te zijn, dan hebben we hopelijk rond die tijd ook een beter beeld wanneer we het wél verwachten.

Ik heb ook begrepen dat het beleggenproduct dan wel beperkt zal worden tot enkel eenmanszaken (ZZP'ers), dat is belangrijk om rekening mee te houden.

Groet, David
    Community Manager
  • LisanneLisanne

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisanne heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 50
    Allrounder

Allrounder

26 juli 2018, 16:48

Pidi schreef:

Vr. gr.

Pieter

Hi Pieter,

Inmiddels kun je met een eenmanszaak Knab Beleggen met een plus pakket. Het plus pakket is dan zelfs gratis tot eind 2019 (zie actievoorwaarden). Lees meer over als ZZP'er beleggen voor later in Knab Lab. Ik ben benieuwd of je dit interessant vindt?

Groet, Lisanne
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie