Beleggen in de Knab app

Tags:

Jeffrey87 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 17

31 januari 2018, 10:22

Staat er al iets op de planning om Beleggingsrekeningen ook toegankelijk te maken vanuit de app?

Deze is nu al wel zichtbaar in het overzicht, inclusief de huidige waarde, maar als je er op drukt dan krijg je een foutmelding: "Oeps, er is iets misgegaan".
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 383
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

31 januari 2018, 10:53

Hoi Jeffrey87,

Je vraag heb ik even naar een nieuw topic verplaatst.

Jeffrey87 schreef:

Staat er al iets op de planning om Beleggingsrekeningen ook toegankelijk te maken vanuit de app?
    Deze is nu al wel zichtbaar in het overzicht, inclusief de huidige waarde, maar als je er op drukt dan krijg je een foutmelding: "Oeps, er is iets misgegaan".

Dat is een legitieme vraag, natuurlijk! :)

De Knab app is nog niet helemaal compatibel met het nieuw Knab Beleggen. Er wordt nog aan gesleuteld door onze app-techneuten. Er komen verbeteringen aan, ik ga voor je uitzoeken of we hier kunnen melden waar ze op dit moment aan werken.

Groet, David
    Community Manager
  • Jeffrey87 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

1 maart 2018, 15:35

Hoi David,

Heb jij inmiddels al een update inzake de informatie van Knab Beleggen in de app? Want Knab Beleggen is inmiddels al bijna 2 maanden beschikbaar, maar in de app is nog weinig veranderd.

Groet,

Jeffrey
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

5 maart 2018, 14:00

Hoi Jeffrey87,
    Jeffrey87 schreef:

Heb jij inmiddels al een update inzake de informatie van Knab Beleggen in de app?

Helaas heb ik hier nog steeds geen bericht over. Mijn excuses. Ik ga hier een collega over stalken! ;)

Groet, David
    Community Manager
  • Jeffrey87 Auteur

5 maart 2018, 14:07

Hoi David,
    David schreef:

Helaas heb ik hier nog steeds geen bericht over. Mijn excuses. Ik ga hier een collega over stalken! ;)

Het lijkt er op dat het inmiddels werkt!

(bedragen heb ik uit dit screenshot verwijderd)

Groet,

Jeffrey
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

5 maart 2018, 14:54

Jeffrey87 schreef:

Hoi David,

David schreef:

Heel fijn! Ik begon tock ook al écht ontzettend aan mijzelf te twijfelen ;)

Groet, David
    Community Manager
  • oohh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 65
    Allrounder

Allrounder

5 maart 2018, 22:12

Jeffrey87 schreef:

Hoi David,

David schreef:

(bedragen heb ik uit dit screenshot verwijderd)

Groet,

Jeffrey

Dit kon voor de update van afgelopen weekend toch ook al? Of heb ik het mis?
  • oohh

Allrounder

Allrounder

12 maart 2018, 16:12

Ik zat laatst even te kijken, maar is er geen mogelijkheid om via de app geld te storten op de Beleggingsrekening?
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 919
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

15 maart 2018, 19:44

oohh schreef:

Ik zat laatst even te kijken, maar is er geen mogelijkheid om via de app geld te storten op de Beleggingsrekening?

Hi! Dit zou moeten kunnen, als je ingelogd bent in de App, klik dan op: Overboeken > van (bijv. betaalrekening) > naar adresboek (kies beleggingsrekening) > minimaal 100 euro > klik op overboeken.

Als dit niet werkt, laat je het mij dan weten?

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • oohh

Allrounder

Allrounder

15 maart 2018, 19:45

Pam schreef:

oohh schreef:

Hi! Dit zou moeten kunnen, als je ingelogd bent in de App, klik dan op: Overboeken > van (bijv. betaalrekening) > naar adresboek (kies beleggingsrekening) > minimaal 100 euro > klik op overboeken.

Als dit niet werkt, laat je het mij dan weten?

Groet, Pam

Ik zie het nu. Ik denk dat ik op de overzichtspagina van Knab Beleggen naar een knop zocht om extra geld te storten. Bedankt!
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 919
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

15 maart 2018, 19:46

Ah super! Geen dank :D
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie