2 beleggingsrekeningen?

Jeffrey87 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 23
Allrounder

Allrounder

10 januari 2018, 19:15

Hoi,

Ik heb vanmiddag een aanvraag gestart voor Knab Beleggen, en moest deze ondertekenen met de paslezer.
Aangezien ik deze op het moment van aanvragen niet bij de hand had, moest ik wachten totdat ik thuis was.

Toen ik thuis kwam, zag ik tot mijn verbazing dat de rekening al geopend was.
Tijdens de aanvraag had ik echter informatie ingevuld die ik achteraf wilde aanpassen, dat kon helaas niet, dus heb ik de aanvraag niet ondertekend, en deze geannuleerd zodat ik een nieuwe aanvraag kon starten.

Dit heb ik vervolgens gedaan, en de nieuwe aanvraag netjes ondertekend.

Nu zit ik echter met 2 beleggingsrekeningen, waarvan er eentje door jullie automatisch is opgeheven, maar nog steeds (in het grijs) zichtbaar is binnen de online omgeving.

Is het mogelijk om de rekening die is opgeheven uit de online omgeving te laten verdwijnen?

Tevens viel het mij op dat mijn periodieke inleg op €0,00 staat, terwijl ik daar toch écht een bedrag heb ingevuld. Uiteindelijk heb ik er maar voor gekozen om zelf handmatig een inleg te doen.

Groet,

Jeffrey
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 939
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

10 januari 2018, 19:22

Jeffrey87 schreef:

Hoi,

Ik heb vanmiddag een aanvraag gestart voor Knab Beleggen, en moest deze ondertekenen met de paslezer.
    Aangezien ik deze op het moment van aanvragen niet bij de hand had, moest ik wachten totdat ik thuis was.

Toen ik thuis kwam, zag ik tot mijn verbazing dat de rekening al geopend was.
    Tijdens de aanvraag had ik echter informatie ingevuld die ik achteraf wilde aanpassen, dat kon helaas niet, dus heb ik de aanvraag niet ondertekend, en deze geannuleerd zodat ik een nieuwe aanvraag kon starten.

Dit heb ik vervolgens gedaan, en de nieuwe aanvraag netjes ondertekend.

Nu zit ik echter met 2 beleggingsrekeningen, waarvan er eentje door jullie automatisch is opgeheven, maar nog steeds (in het grijs) zichtbaar is binnen de online omgeving.

Is het mogelijk om de rekening die is opgeheven uit de online omgeving te laten verdwijnen?

Tevens viel het mij op dat mijn periodieke inleg op €0,00 staat, terwijl ik daar toch écht een bedrag heb ingevuld. Uiteindelijk heb ik er maar voor gekozen om zelf handmatig een inleg te doen.

Groet,

Jeffrey

Hi Jeffrey!

Bedankt voor je duidelijke uitleg. We kunnen de 'grijze' rekening die nu nog zichtbaar is voor je verwijderen. Alleen hiervoor dien je even telefonisch contact op te nemen (020 303 1600) of een chat te starten via de Knab App, dan kunnen we dit in orde maken. Ik kan vanaf hier namelijk niet mee kijken in jouw gegevens.

Voor wat betreft de periodieke inleg, dit kunnen mijn collega's via de Chat in de App of via de telefoon ook direct voor je nakijken.

We zijn tot 22.00 uur nog bereikbaar.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Jeffrey87 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

Allrounder

Allrounder

10 januari 2018, 19:28

Pam schreef:

Hi Jeffrey!

Bedankt voor je duidelijke uitleg. We kunnen de 'grijze' rekening die nu nog zichtbaar is voor je verwijderen. Alleen hiervoor dien je even telefonisch contact op te nemen (020 303 1600) of een chat te starten via de Knab App, dan kunnen we dit in orde maken. Ik kan vanaf hier namelijk niet mee kijken in jouw gegevens.

Voor wat betreft de periodieke inleg, dit kunnen mijn collega's via de Chat in de App of via de telefoon ook direct voor je nakijken.

We zijn tot 22.00 uur nog bereikbaar.

Groet, Pam

Hi Pam,

Bedankt voor de supersnelle reactie! Ik ga gelijk contact opnemen met je collega's via de chat!

Groet,

Jeffrey
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 939
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

10 januari 2018, 19:32

Jeffrey87 schreef:

Hi Pam,

Bedankt voor de supersnelle reactie! Ik ga gelijk contact opnemen met je collega's via de chat!

Groet,

Jeffrey

Top!! Mn collega is je al aan het helpen hoor ik net :D. Fijne avond!
    Webcare Moderator bij Knab
  • Jeffrey87 Auteur

Allrounder

Allrounder

10 januari 2018, 19:35

Pam schreef:

Top!! Mn collega is je al aan het helpen hoor ik net :D. Fijne avond!

Dat zijn pas korte lijntjes :D
    Jij ook fijne avond!

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie